חוק המרכולים אושר בוועדה הפנים

איתי גדסי No Comments on חוק המרכולים אושר בוועדה הפנים

ועדת הפנים אישרה את הצעת חוק המרכולים לקריאה שניה ושלישית: לא הוכנסו שינויים בחוק בעניין החרגת אילת ולא בעניין החרגת חנויות הנוחות, לאחר שסיעות האופוזיציה משכו הסתייגויות אלה

ועדת הפנים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הפנים בראשות יו"ר הקואליציה, ח"כ דודי אמסלם, אישרה לקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק המרכולים. הוכנס שינוי לנוסח החוק, לפיו החוק יהיה כפוף להוראות כל דין. משמעות התוספת היא שחוק המרכולים לא יגבר על חוק שעות עבודה ומנוחה.

יו"ר הוועדה, ח"כ דודי אמסלם, רצה להכניס לחוק שני שינויים נוספים: להחריג את חנויות הנוחות הצמודות לתחנות הדלק, ולהחריג את העיר אילת. אולם ח"כ יעל גרמן, ח"כ מיכל רוזין וח"כ יוליה מלינובסקי, שהגישו הסתייגויות בנושא חנויות הנוחות, משכו את ההסתייגויות בנושא זה, ובכך מנעו את השינוי שיאפשר פתיחת חנויות הנוחות.

יו"ר הוועדה, ח"כ דודי אמסלם ביקש לפתוח את הרביזיה בנושא החרגת העיר אילת מהחוק, הסתייגות שהגיש ח"כ יואב קיש. ח"כ יוליה מלינובסקי: "זה פוגע בשוויון". ח"כ מיכל רוזין: "למה מחריגים את אילת? הוא לא נימק. אני בעד החרגת אילת אבל גם באר שבע". ח"כ בצלאל סמוטריץ: "אני לא מסכים. נגד פתיחת הרביזיה".

יו"ר הוועדה, ח"כ אמסלם: "אם אתם לא פותחים את הרביזיה, אילת תיכלל בחוק". ח"כ יעל גרמן: "אנו בעד כל הערים, לא רק אילת". ח"כ מיכל רוזין: "זה תרגיל של הפרד ומשול". ח"כ יעקב אשר: "אני נגד". יו"ר הוועדה, ח"כ אמסלם: "זה יעלה למליאה כהסתייגות. חשבנו עד היום שאתם בעד ההסתייגויות שהגשתם".

יו"ר הוועדה ח"כ אמסלם ביקש לפתוח את הרביזיה בעניין החרגת חנויות הנוחות, נושא שהוגשו בעניינו 5 בקשות לרביזיה. ח"כ יוליה מלינובסקי: "זה פלסתר לגופת מת". ח"כ אמסלם: "זו הסתייגות שאת הגשת". 6 ח"כים הצביעו בעד פתיחת הרביזיה ואחד (ח"כ מלכיאלי) התנגד.

נוסח ההסתייגות של ח"כ יואב קיש, לפיו יוחרגו חנויות הנוחות בתחנות הדלק לא התקבל".



0 תגובות